Meniul

Publicitate mobilă pe automobilele de taxi

Mesajul tău în fiecare privire, o istorie spusă de oraș.

Cum functionează

Mesajul publicitar al mărcii dumneavoastră călătorește prin oraș pe acoperișul unui taxi, asigurând o mișcare continuă a brandului în fața publicului și acoperind noi zone cu fiecare traseu.

Posibilități de geotargetare.

Perioada de transmisie a reclamei dvs Geolocația difuzării publicității

Raport analitic al afișărilor

Vă oferim un raport detaliat care include numărul total de afișări ale reclamei, numărul de afișări în anumite zone, precum și o prezentare a ariei de acoperire unde a fost transmisă publicitatea.

Să-ți lansezi publicitatea - simplu Începeți să vă expuneți publicitatea în 4 pași:

1
Contractarea
2
Configurarea campaniei publicitare.
3
Moderarea publicității.
4
Lansarea

Mai multe informații.

DOOH este publicitatea digitală în afara casei și reprezintă spoturi publicitare digitale în spații publice, cum ar fi străzi, transport public și centre comerciale. La FOX CO, acesta înseamnă dispozitive digitale pentru publicitate pe acoperișurile taxiurilor. Trecerea de la publicitatea stradală tradițională la DOOH permite utilizarea conținutului video pe panourile digitale, sporind astfel atenția publicului. Gestionarea publicității se face rapid online, iar pentru difuzarea conținutului într-o nouă locație este suficient să modifici setările campaniei. DOOH oferă opțiuni flexibile pentru personalizarea afișărilor în funcție de locație și timp.

Publicitatea este disponibilă în orașul Chișinău și suburbiile sale

DOOH FOX CO utilizează capabilitățile publicității țintite, incluzând geolocația și timpul. Targetarea poate fi ajustată pentru orice audiență: să lanseze publicitate în jurul centrelor comerciale sau restaurantelor, pe teritoriul anumitor zone urbane etc.

La încheierea contractului, vom discuta orice dorințe legate de parametrii geotargetingului: în ce zone va fi lansată publicitatea sau în ce rază de la obiectele selectate vom acoperi audiența. După configurări, conținutul dvs. este afișat atâta timp cât taxiul se află în limitele teritoriei selectate. În acest timp, durata și frecvența demonstrației în această zonă depind de alte targetări și condiții de plată.
Principalele noduri de transport ale orașului nu pot fi zone de geotargeting.

Vă vom furniza un raport despre difuzările publicității dvs. Toate statisticile sunt preluate din datele geografice. Un alt instrument util este harta termică a deplasării autovehiculelor. Pe aceasta, veți putea vedea frecvența călătoriilor taxiurilor în zona selectată și densitatea afișării publicității.

Contactați specialiștii noștri  și vom găsi o soluție pentru solicitarea dumneavoastră.

De ce DOOH?

  • 88%
    Oamenii acordă atenție publicității exterioare.

  • 75%
    Se gândesc la cumpărături atunci când intră în contact cu DOOH.

  • 86%
    Sunt mai pozitivi față de mărcile care utilizează publicitatea exterioară.

  • 82%
    Oamenii își amintesc timp îndelungat de companiile care au folosit publicitatea exterioară.

EFICIENȚĂ DOVEDITĂ

Formatul de publicitate exterioară mobilă se manifestă activ pe piața din astfel de țări ca: SUA, țările UE, țările regiunii asiatice și acum și în Moldova.
Aveți propriul parc de taxiuri? Deveniți partenerul nostru!

FOX CO.Partner

Câștigați mai mult difuzând publicitate digitală pe acoperișul mașinii dvs.

Parteneri




Crearea de reclame captivante pentru ecranele LED mobile: Strategii esențiale

Crearea de reclame captivante pentru ecranele LED mobile: Strategii esențiale

Crearea de reclame captivante pentru ecranele LED mobile: Strategii esențiale Odată cu proliferarea ecranelor LED mobile, publicitatea a ajuns literalmente pe străzi. Aceste display-uri de mare vizib...

Puterea deplasării: Cum revoluționează ecranele LED în domeniul publicității exterioare

Puterea deplasării: Cum revoluționează ecranele LED în domeniul publicității exterioare

În lumea publicitară de astăzi, vizibilitatea și interacțiunea sunt cheia succesului. Panourile publicitare t...

Evoluția publictară, o istorie scurtă și o analiză economică a segmentului publicitar al display-urilor LED

Evoluția publictară, o istorie scurtă și o analiză economică a segmentului publicitar al display-urilor LED

Bannerele au fost primul tip de publicitate iar în ultimii 30 de ani, consumatorii s-au săturat de ele, numindu-le a doua cea mai puțin de încredere metodă publicitară în 2021. La ...

Încercați noul nostru format de publicitate



Indicând datele dumneavoastră personale în câmpurile de aplicare, sunteți de acord cu prelucrarea acestora
Datele sunt prelucrate în condițiile Politicii de confidențialitate în scopurile specificate în chestionar și sunt stocate timp de 3 ani de la atingerea scopului specificat. FOX COMMERCE SRL poate transmite și primi de la terți datele necesare atingerii acestui scop